I yes en: Empezipiallo > Libros > LA DELERIA D'EL COBOL
Imachen de portalada d'o libro

224 Pachinas

425 g de peso

Formato de 15 X 23 cm

Año d'edizión: 2021

Coleczión: Miszelania

ISBN: 978-84-8094-971-2

PREMIO ARNAL CAVERO 2021

LA DELERIA D'EL COBOL

Autor: José Solana Dueso

PVP:14,00 EUR

Leyer-ne una abanza

Sinopsis

Dimpués de tres años en la guarnizión melitar de Chibraltar, Phillip y Oliver empezipian a ateserar la tornada ta Londres. Alzan en la pocha es papels que dizen que son ofizials de l’eixerzito de la reina Vitoria. Toz es compañers de promozion se’n tornarán en barco basta el puerto de Plymouth, en el suroeste d’Anglaterra, pero Phillip, alaminau a’l Robinson Crusoe dende que yera chiquet, teneba la pulz d’emular la pasavilla pirenaica d’el suyo eroe.
El tren alcanzará a’s dos amigos basta el Semontano de Balbastro, y dende alí empezipiarán la cursa a peu que es levará ta la val de Chistau. La chen montañesa, es gandaners, vesitans y estiguaires, y una misteriosa mina van apercazar a’s dos zagalastros angleses basta cuasi fer-les olbidar las galochas de Robinson.
La novela mira d’esforigar en el mundo conzietudo de l’azar y la suerte, se capuza en las auguas fondizas de l’amor y l’amistat, y tamién campa pe’s garroz escuros y periglosos de l’angluzia y la traizión. Tot en una val pirenaica que encara cabida bels rimallos de l’arcadia feliz.

Fes sociedat a: